Onsdag!

Varje onsdag så har jag hål mellan 10.30 och 12.55, lite lagon drygt men idag så spenderade jag och Linda den tiden åt att bli fotade av Emelie  Kommer väl förhoppningsvis lite bilder imorgon

Jag är nöjd med min hårfärg iaf, men vill ha liiite rödare, men det kommer väl med tiden


Jävligt svårt att fånga färgen på bild men det här är väl det närmaste jag har kommit, haha.

Efter middagen så kom mamma och hämta mig och älsklingen hos honom så drog vi en shoppingrunda på Gränby C Visar snart vad jag köpt

Kommentarer
Postat av: Linn

fett snyggt! Men det är grymt "svårt" att ha rött hår, färgen blir blaskig efter bara två tvättar.. Så det är typ ett måste att ha såndär balsam pigmetfärg för rött hår att det ska hålla. Men man måste tona eller färga hela tiden XD

2011-09-22 @ 16:15:21
Postat av: carro

Ja jag vet :( letat efter hårprodukter för rött hår men hittar ju bara för blont och brunt :o

2011-09-22 @ 19:05:40
URL: http://carroos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0