Vart kom alla ifrån?

Haha blev min blogg intressant igår eller? Låg mellan 30/50 innan;s vet att inte 100 e mkt(beror väl på vad man jämför med) men lite kul att antalet läsare dubblats på två dagar! Bara för att jag skriver det här kommer väl läsarna sjunka igen xD men hoppas att det kommer fler!;) jag tycker typ jag bloggat för mkt senaste dagarna men de kanske e de folk gillar?:o isf ska jag försöka fortsätta med det:) synd bara att jag inte kan blogga från praktiken:(

Och om ni undrar varför jag tog bild på dataskärmen e det för att jag inte fattar hur print screen funkar på min data, blond?


Fick av mamma :D <3


Synd bah att jag inte kan ha tippar o de på praktiken :( typ omöjligt att slå in paket och öppna kartonger med tippar och det e ju typ det enda jag gör, haha..

fett fin


Fast inte den jag vill ha. Men funderar på ifall min ska va enkel eller om jag ska bygga ut den till nått ungefär som på bilden, huhuhuh.

Ååååh


Åååh hitta den här bilden, svampbob filmen är såå bra o rolig!! Hade den på dvd förut men skivan gick sönder av nån anledning, måste fan se den snart igen! :D

shoppingtips från gina tricot!


kommit på perfekta tatueringen :>


åååh saknar mitt hår :(


Vet att jag gör en fuckad min, försöker att inte le typ haha.

Bild från balen i nian, damn va ''långt'' fint hår jag hade! :( De e uppsatt i bak på bilden. Men liksom ser så långt och naturligt ut på bilden jämnfört med nu, sen klippte jag av det för att de va så slitet :/ Men nu försöker jag få tillbaka mina längder med ricinoljan! ;)

Besviken

Skärde nyss upp en hel annans, sen visa det sig att den va övermogen o smaka halvruttet.. De va den lunchen, tappa ju aptiten helt nu:(


glömt visa


H&M 249:-

Väldigt prisvärt! Hoppas dom håller bara, ingen nyhet att hm's skor har kass kvalite, men dom va så snygga :( ! Minns ni leopardskorna jag köpte där i somras? En av remmarna gick lossna efter första gången jag använde dom, sen fick jag inte ens lämna tillbaka dom för att dom börja rea ut dom efter jag köpt dom så dom ville bara ge mig 99 ist för 199 som jag betalat eller vad de va, så blev sur och behöll skorna, nu har jag iaf typ lagat dom så -.- Hoppas dom här håller!

Kommer nog mest bära dom såhär med strumpor i, iaf till byxor, annars utan strumpa till klänning o shorts! Ska nog försöka hitta nå leopard strumpor eller nått att ha under, skulle nog va snyggt :D vet att många hatar strumpor i sånna här skor o tycker de e skitfult, men jag gillart ;) Går och variera dom så mycket då!

grymma


rooompaaa


onsdag

Mamma och pappa är och shoppar julklappar o grejer, hihi! Fast jag och mamma har redan suttit och beställt massa julklappar till mig från internet så vet inte om dom köper så mycket till mig idag haha. Kanske inte så kul att veta vad man får men man vet ju att man får nått man vill ha iaf :) och det ser riktigt bra ut hitils! ;) 
Tidigare jular har jag alltid haft nått speciellt o ''stort'' som jag önskat mig, tex min kamera jag fick förr förra ååret och nästan börja böla av lycka haha och förra året fick jag en tv bland annat, men har inte kommit på nått speciellt i år så de e mest ''småsaker'' men jävligt fina sånna ! :) Liksom saker jag velat ha länge.


Bjuder på en bild på snygga Audrey

kollar på


Fick hem en biobiljett från mr deal!

Har några biobiljetter ligger nu så får fan börja gå på bio mer, haha!


några frågor

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?- Haha, ja
Hur många har du varit riktigt kär i? - Vet inte, typ 4/5 kanske
Är du kär just nu? - Nej

- Frågor om dig själv
Namn? - Carolin Pettersson
När fyller du år - 15 mars
Några piercingar? - Japp
Vad har du på dig just nu? - onepice o tofflor
Vilken årstid är bäst? - Sommar!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Typ vaknar i tid och det är inte jobbigt att gå upp, slipper stressa. Eller helg och bara ligga kvar i sängen med nån man tycker om.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Typ musiksmak och humor, haha.
Vad är du bra på? - Hmm är väl lite halvbra på allt ;) Nej men vet inte. Alltid haft intresse för att rita och pyssla med saker.
Vem älskar du mest på denna jorden - Familj & vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon

- Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja
Vem är farligast i din familj? - Haha Jesper om man triggar upp han
Vem ser roligast ut i din familj?- Alla, ha
Vem är coolast? - Jag?
Har ni något husdjur? - Min kaninbebis<3
Mest gemensamt med? - Är väl typ en jämn blandniing av mamma och pappa o jesper har väl tatt efter mycket av mig så alla!
Sover du oftast med? - Ingen i min familj xD

- Frågor om idag
Vad har du gjort idag? - Legat hemma i sängen
Vad ska du göra ? - Ligga kvar här och sen sova
Har du gjort något dåligt idag? - Spy är väl inte direkt bra, hah
Vad har du ätit idag ? - 1/4 pizza
Har du duschat idag? - Nej
Är du trött nu? - Nej
Vad händer i morgon? - Samma som idag antar jag
Går du i skolan? - Ja, fast har praktik just nu
Har du varit i skolan idag? - Nope

- Annat
Hur mår du just nu? - Lite seg o problem med magen :(
Är du hungrig nu? - Nej proppmätt efter pizzan
Vad är klockan nu just nu? - 20.04
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, bloglovin & blogg.se

- Telefon/mobil
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Patrik
Vem sms:a du till senast? - Petrik

- Musik.
Lyssnar du på musik just nu? - Nej
Vilket är ditt favoritband/artist? - Vet inte, men va ju besatt av P!ATD förr
Vad gillar du för musik? - Precis allt typ, haha

- Kärlek
Har du kysst någon idag? - Nope
Har du ett förhållande just nu ? - Nej, har redan svarat att jag e singel?
Är du romantisk? - Jaa det tycker jag, gillar att köpa presenter o laga mat och överraska o de
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande om de funkar, skönt o va singel nu efter allt kaos
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha nej?
Vem sov du senast bredvid? - Niklas
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som en vän? - Niklas antar jag
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen?-  Typ allt

vill ha fredag nuuu


Då ska jag baka pepparkakor, köra paketleken osv med dessa två och resten av släckten på mammas sida, äntligen nått att se fram emot!

lite sanningar



fuck it


Typ så kännert jag just nu, de kommer nya chanser, livet går vidare osv osv :) Ja det e slut mellan mig och Niklas för er som inte vet de!

Kollar lite webbtv, ovanligt va?? Haha. Väntar på att mamma ska komma hem (ca 3 timmar kvar), hon ska nämligen försöka åka förbi Panini och köpa pizza där, såå gott :') De är ingen vanlig pizza, utan typ panpizza och den e så jävla grym med godaste salladen o vitlökssåsen!! Och om hon inte köper de har hon lovat fiskgratäng, haha felix's färdiga fiskgratäng SÅ MUMS, kan seriöst äta en hel själv utan problem bara för den e så jävla god. Men hoppas på pizzan :') + lite frukt!

hur cool?


www.delfinadelettrez.com

Tisdag

Ligger i sängen o mår illa:( sovit jätte konstigt, kännt mig yr osv. Så skulle jag gå på toa i kissa men istället la jag en spya:( rekomenderar inte att spy kissnödig, fick knipa ordentligt haha! För mycket information?
Så blir hemma idag o hoppas att de bara va en engångs kräkning;(


måndag


alltid tyckt att hon e så jävla snygg


1a advent!


Mitt största problem är att mina problem är så små så dom knappt räknas som problem


Lördag



Har haft jobbigaste veckan, natten och dagen i mitt liv tror jag. Hoppas det är en start på nåttt bra iaf och vill tacka dom som verkligen finns där när man behöver dom även fast man inte förtjänar det alla gånger. Men alla gör misstag nån gång I guess...

Helluuuu


Mitt hår ser brunt ut, jälla shiiit fan... skitwebbcam. Skabbig kvällsbild osv...

Inte nån speciellt intressant dag, typ slagit in 1000 julkappar på praktiken, även 4st jag köpte själv(2,5 personer avklarade). Sen åkte jag hem, käkat & sett film. Nu sitter jag här o somnar snart, haha. Godnatt, hörs imörrn!

Säljer lite saker igen!

Bla en oanvänd fakepälsjacka så kolla in ;)

köpt lite laxermedel



Haft lite problem med avföringen senaste dagarna så.. ://
Nerrå driver ska faktiskt ha det till håret :) antar att ni hört talas om ricinolja för att håret ska växa? Tänkte iaf ge det en chans, en liten flaska som räcker till ca 3ggr (om man har axellångthår som mig iaf) kostar bara ca 40spänn, och de flesta ser ju resultat efter 2 veckor :) Mitt hår har mått piss de senaste typ 4 åren så tänkte va lite snäll mot de nu hehe. Ska väl försöka ta före och efterbilder om ett par veckor så ni får se :)

Sorry för dålig update men legat sjuk i tre dagar o va inte så pigg innan dess heller såååå.... men nu e jag och bloggen på benen igen :)

Imorgon blire praktik. Hade tänk att se Breaking Dawn med Jennifer på kvällen men hon e sjuk sååå fml :( Får bli nån annan dag <3 Ist blir det nog filmkväll med mamma :) Irene Huss ftw! Vi ligger efter 3 filmer (har ju bara rasat in nya senaste tiden) och snart kommer de 3 nya :o För er som inte sett det så e det typ som Beck fast 1000ggr bättre, älskar Irene Huss filmerna! Så jäkla spännande :D

Men ska väl gå o lägga mig snart, nice med praktik o gå upp åtta (istället för 6), börja vid tio och jobba till typ 4 :D Typ inte ens en månad kvar till julovet nu, asnice! ska nog börja köpa julklappar imorgon :') typ det som e roligast haha. Älskar att ge bort presenter, skulle kunna köpa julklappar för flera hundra till alla men tyvärr så räcker ju bara ekonomin till juklappar för ca 100-200 per person :( Skulle vara roligare om man kunde köpa mer!

Har btw köpt och fått lite nya kläder, ska väl försöka visa er de imorgon!

Men nu har jag skrivit av mig lite, märks det att jag saknat bloggen? haha. Godnatt folket!

Leo


All we need is love


-


Just nu


söndag


nötskal


filmtips!


Så skön o bra, gilla den verkligen :) Tänk er en ailien som röker på bara så kanske ni fattar, haha.

insp.


gonatt!


fixat naglar o hår nu så nu blire film i sängen med hjärtat, natti!

haha


Jag och erica i nian, söta i våra hårband huh???

love.


kvällsunderhållning


Badass

Vet att min knoge e sne men ni blir nog lite rädda iaf ;)


shopping!


nu julpyntas det i uppsala


sööööta!!



Vill ha en liten vovve :(

that's how i do it.


rekomenderar!


Ni som inte kollat in Elsas värld på tv3play tycker jag verkligen ska göra de, asbra! :)

Torsdag



Är sjuuukt trött. Slutade fyra så va hemma hos älsklingen vid 5 och gjorde mat, fläskotlett + pommes, mums <3
Nu ska jag diska o sen krypa ner i sängen o kolla lite webbtv hihi ;)
Ska bli fett skönt med helg, hoppas jag inte slutar senare än fyra imorgon ;( man får så sjuuuukt ont i fötterna av att stå hela tiden så vet knappt vad man ska ta vägen sista timmen, fyfan. Liksom går till tåget, tar tåget ca 20-40 min, går till praon o jobbar 10-13, sen lunch en halvtimme(enda tiden jag sitter under prao) sen jobb 13.30 - 16/18.00, sen gå till tåget, tåg 20-40 min och sen gå hem, ca 10-20 min. Sen e man döööd. Sen ska man ju träna lite hemma också hihioho så somnar så fort jag lägger mig i sängen, haha.

Btw lyckades tigga till mig löshår igår så hoppas de kmr imorn ;D hörs imorn babes<3

-


så jävla bra


Fin chey


onsdaaag <3

Redan halva veckan, woho! Nämen det rullar på. Sluta fyra idag så de e nice ;) Hemma nu så slipper laga maten själv också! Blir fiskgratäng <3 Ja jag tycker seriöst det e assgott, hoppas det räcker till matlåda 8-)

Känns som bloggen är helt död, kan inte ens ta nå fina outfitbilder eller nått. Orkar knappt klä mig snyggt till praon och haft håret uppsatt typ en vecka i sträck nu bara för att jag inte har råd med nytt löshår och hårfärg, haha fattig...
Men ska försöka tigga lite av mamma sen ;)
Lääängtar till jag får pengar, finns så mkt fint där jag praoar + många bra julklappar!

Ska försöka hitta på ntt roligt att skriva senare så inte bloggen är helt död, kanske göra nått tidsinställt så ni får nått att gotta er med när jag är på prao imorgon :)


wtf

nya headern kom aldrig upp? eller? kanske va för ful haha, orkar inte fixa de nu

sorryyyy

Inte uppdaterat, haft prao o grejer, kör stenhårt vettni! Igår jobba jag 10-16 sen hem o käka, träna o se film i sängen. Idag jobba jag 10-18 dryyyygt eftersom man står o gör ingenting efter tre typ -.- så håller på med käk nu, lasange i ugnen, muuums så jävla hungrig!!! sen blire väl film o sängen :( orka no life.

Men ska försöka uppdatera så ofta som möjligt, loovar <3<3<3<3

Ny header, hiss eller diss?


Vet inte om jag är nöjd, haha... men behövde en förändring


Nya stövlarna!



Deichmann, ca 300kr!

Put That Ass To Work



ny grej


Älsklingen låna hem denhär av sin syrra så ska väl testa den nån vecka nu ;)

Fredagen

Först vare skola, sen blev de käk på panini med Linda och Cindy :) träffar ju inte cindy på nio veckor nu :(



Sen drog jag till Gottsunda centrum för att möta mamma. Köpte ett par snygga stövlar, visar sen ;) sen blev det fika hos mormor och morfar :)

Sen mötte jag älsklingen, vi drog till Viktor och va med han, Ralle och Sofia :)

Outfit


ändra frilla kanske?

Blev lite ispirerad av sanna bråding men har tänkt på det förr, sökte bilder men hitta bara bra med rihanna, men typ så här ungefär:

Inte riktigt så men ungefär, vågar man ?? hehejhohhihi hade ju inte ens tänk efter för några år sen men e väl lite fegare nu.

Torsdag

Kom precis hem från gränby c, köpt farsdagspresent, saker till paketleken i jul och nya tofflor till mig :) dom jag köpte förra året sprack i innefodret :'( fanns sånna nu md men köpte ett par andra eftersom dom förra sprack typ direkt...

Kommer från HEMTEX, tack mamma :*

Idag i skolan skötte jag ljudet på ett väldigt litet event, ca 2min, en halv låt haha. Men de va en flashmob så de va rätt kul ändå :)
Annars har de inte hänt nått speciellt idag. Ska göra chailatte nu och kolla på värsta pojkvänsakademin eller nått (tv3play<333) btw ÄÄÄLSKAAAR vår tassimo maskin, den gör chailatte och varmchoklad o sånt så jävla gott :') klämde i mig 3muggar igår HAHA inte så värst ekonomisk men e ju inte hemma så ofta så de e väl ok ;););)

Sydde lite

Kragen är från en h&m-jacka o västen en omklippt jeansjacka


lite ego


Onsdag




Skön dag, bara två lektioner och sluta halv tolv! Sitter hemma hos älsklingen och väntar på att han ska komma hem. Senare ska vi väl hem till mig, hämta och lämna lite grejer! :)

Before I die 2


!


Before I die


Så jävla sugen


Går fan tillbaka till affären snart asså ;(

Brände mig på ugnen :'(

=

Lite ego/dagens ;)


Tisdag

Sitter i skolan, hatar tisdagar, 6st lektioner och slutar halv fem :'( menmen en vecka i skolan sen äre praktik 4veckor!
Efter skolan kommer Niklas och möter mig så ska vi ta bussen o handla maaat, nomonomonom

Varning för tuffa brudar!

2cool4school


världens goaste


tog med min nåra ASGODA äpplen hemifrån till älsklingen, fantastiskt gott omgomg :')

gokväll'

Tänkte spela lite cod mv2 nu o sen krypa ner i sängen. Har vart en skitseg dag, somnade på svenskaföreläsningen o skit haha fyfan :( Älsklingen har redan legat deckad i sängen i några timmar! 
hörs imorrnrå!


NY



Skiiitdag

Förtjänar ett glas cola nu.


Sexy and I know it!


fixat!


Har min gamla kamera nu så kan blogga som vanligt igen :')

sorry for party rocking

Tog en liiiiten bloggpaus, vart sjuk o festat osv (för övrigt ingen bra kombination).
Idag är jag hemma och storstädar, rensar garderoben o de = lite bortglömda fynd!
Skä även leta reda på nån gammal kamera, pallar bah inte att va utan längre, cp mobil blir då ledsen ;( Tappa den i golvet för nån vecka sen och efter det vill den inte ta minneskortet, FML! Uppdaterar senare, ska käka cupcakes nu, puss <3  ska börja uppdatera som vanligt nu!


Juste

Fick ju nyss ett till paket, har inte ens öppnat de! Ska göra de nu, visar er sen


så jävla ont i halsen ;(



shoppiiiing


Det som va i paketet, 2 navel smycken och ett par lite finare ögonfransar för fest o sånt ;)

De jag köpte igår + en bh och en väska :)

filmtips


förlåt fördålig update!

Va o shoppa igår med familjen och några vänner hela dagen. Ångrar lite att jag föjde med för har blivit förkyld och kände mig helt snurrig i skallen :( Är hemma och vilar idag, va ner på stan och hämta ett paket bara, vad tror ni det va? ;) visar de + de jag köpte igår senare. Ska kolla på Värsta pojkvänsakademin nu medans jag tinar kött för sen blir de mat!
Juste fixa praktikplats igår också, på rummet rita i tierp. Skönt att de e fixat nu iaf!





RSS 2.0