Nu funkar internet igen!

Så nu kan jag blogga som vanligt igen 

Skolfotot gick väl bra idag, lite udda fotografer iaf, haha. Det enskilda fotot va som värsta modellbilderna med fläkt till håret och grejer Känns mycket modernare än himmelbakgrunden o de det brukar vara Sen hade dom lite taggande musik i bakgrunden, haha!

Backstagebild på mig tagen av Linda

Nu ska jag krypa ner i sängen med älsklingen


Förlåååt

Internet funka inte på hela dagen igår Därför har jag inte kunnat blogga, hoppas det kommer igång idag iaf
Sitter i skolan nu, börjar med ca 2timmars samhällskunskap Sen äre skolfoto O efter skolan ska jag hem till pojkvännen o fixa lite i hans lägenhet Kan kanske blogga därifrån o lägga upp nån bild 

Resultatet !


Hihi

fixat o triksat lite


Eftersom älsklingen får sin lägenhet idag så har jag fixat en liten present åt honom, kolla in senare om ni vill se resultatet


Vad vill ni läsa?


Händer ju inte så mkt nu när jag är sjuk = inte så mycket att blogga om  Så kommentera o berätta vad det är ni vill se i bloggen!

En fråga..

Nån som har nått filmtips dom vill dela med sig av? Måste ju ha nått att göra nu när jag mår piss  Orkar knappt sitta vid datan...

Grattis bby!

-
Får ju inte glömma bort att gratta denna pinglan, grattis Erica!

sjukling
Förlåt för dålig update men har mått SKIT idag
Haft så jävla ont i o på halsen o haft 39.9 graders feber, o har inte haft nån alvedon eller nått förns ikväll(!!) Fyfan säger jag bara, har legat o sovit/bölat hela dagen 
Men kom iaf iväg till närakuten o tog lite prover o de visa sig att jag har halsfluss. Men måste dit igen imorgon o få pencelin utskrivet för att dom inte hade några läkartider idag Så får knarka värktabletter tills dess 

Nu ska jag försöka äta lite mat, inte fått i mig nått på hela dagen


Nu vet ni iaf varför bloggen har vart helt död idag

lördagskväll

Har precis kollat film med älsklingen, nu ska vi ut på en promenad 


mmhhh... <3


Mums

tattooed girls


godmorgooon!

Just nu sitter jag o väntar på att älsklingen ska vakna Ska nog städa lite, mitt rum e kaos kläder överallt!

Film med älsklingen nu :)


Väskan

Eftersom jag inte har nått att göra så kan jag ju visa väskan som kom med paketet från Nelly  den är verkligen STOR, man får plats med allt i den  söt med rosetten också! Kosta 299 ist för 599

Fredag

Så ser jag ut idag. Verkligen fastnat för mina nya smycken, haha 

Sitter ensam i skolan och har tråkigt Väntar på att matten ska börja om en timme...
Slutar 2 idag och sen så ska jag träffa älsklingen och åka hem till mig  Blir nog bara mys kväll, men man vet ju aldrig vad som händer.. 

Skippar det franska och kör på svart istället


Hiss eller diss?

Shopping tips!!


Hittade denna apsnygga tröja på Gina Tricot! Åååhh vad jag vill ha den  399kr, men e ju fattig student & måste spara pengar

Jag e så knasig ibland


Gjorde denna piercing bara för kul för nån vecka sen, men den åkte ur nästan lika snabbt som den kom dit. 2st 4mm kulor tryckandes mot tandköttet var inte det skönaste, haha, men fick ju lite extra plut på läpparna!


Tooorsdaaag !

Sitter hemma hos Niklas just nu
Haft en helt ok dag. Skolan = Mediekomunikation & ''studiebesök'' på Gränby Centrum som öppnade lite nya butiker idag  Går ju expo (rumsgestaltning), så kollade hur dom inrett butiker o skyltfönster etc.



Linda & Jag i Gränby C!




Smyckerna från Nelly :)


skitmobilbilder

Älska ringen och halsringen 

''dagens''


Smyckena o koftan fick jag med paketet igår, visar lite närmare bilder o resten senare 

Nu måste jag kila iväg till bussen, byebye!


piercing inspo


Hur snyggt är inte dehär?  synd bah att jag har så förbaskat små öron men de kanske går att klämma dit endå..?

saknar min älskling! :(


Inte träffat min bebis sen i söndags Brukar ju träffas varje dag liksom... Han har vart sjuk o jag har gått i skolan till typ fem  fast det e kanske bra att vara ifrån varandra lite, men imorgon ses vi iaf! 

Nu tänkte jag sova för imorgon är de skola! Dock lite mer chill dag, 9.35-12.45  Bara GK, lunch & lite klasstid :)
Efterskolan åker jag ner på stan och fördröjer lite tid tills älsklingen slutar, sen blir det möte o sen lite filmmys troligtvis ...

Juste fick hem ett paket med grejor från Nelly idag, vill ni se eller? 

Nystart

Eftersom min första blogg sög så bestämde jag mig för en nystart, bättre o roligare update osv
Hoppas att ni gillart o att jag får lite nya besökare

RSS 2.0