Hemma!

Är hemma nu  Förlåt för dålig update men hade ju ingen dator med ner till Ullared. Men berättar allt nu då 

Lördagen då så åkte jag och älsklingen in till Uppsala och mötte han syrra. Jag hitta en hundring på gatan, köpte sushi för den sjukt jävla gott!
Sen blev det lite förkrök eller vad man ska kalla det eftersom vi inte gjorde nått speciellt efter, drog ner på stan och gick runt bara, inget White Club Och jag åkte inte hem på kvällen heller utan slaggade hos älsklingen

På söndagen hämta familjen mig och vi började röra oss neråt i landet. Blev ett stopp på Flygvapensmuseet, fika hos moster och köpa polkagrisar i Gränna
Va i Ullared runt åtta, hyrde stuga på Gekås camping.

Idag gick vi upp tidigt och åkte till Gekås, va där i 5,5 timmar och sen blev det hemfärd igen Stanna i Uppsala och hämtade älsklingen också och nu ligger vi nyduschade i sängen

Uppdaterar imorgon och visar allt jag köpt  Fick ihop en hel del, och faktiskt inget speciellt onödigt heller



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0