Försenat inlägg...

Hade inget internet igår heller Va hos älsklingen o d e strul med internet där, hoppas dom fixar det idag...
Men här kommer det jag tänkte blogga om igår 
Tjejkvällen i lördags:
Hade jättekul, åste göras om  Glömde ta bild på Ercas present dock, men det var en stor typ örnhuvudsring
Igår:
Klev upp tidigt, oväntat pigg, och åkte in till stan för att köpa säng till älsklingens lägenhet Satte även upp bordet och det vi köpte sist, är såå mysigt nu!! Bara benen på sängen som saknas, men det fixas idag
Efter att ha fixat allt gick vi till Willys och handla, sen blev de pizza framför tvn
Just nu sitter jag med Denise i skoln och väntar på att ha idrott (håltimme som vanligt), sen ska jag hem till älsklingen Har inget speciellt planerat, bara fixa i trixa lite med lägenheten tror jag Men jag slänger in ett inlägg senare om vi fixat internet!

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

allt bra? :)

2011-09-05 @ 21:22:09
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0