Torsdag



Soft dag, börja med sovmorgon. Sen när vi väntar på att få skriva prov får man veta att nästa lektion också e inställd! ;) Så har bara vart i skolan o skrivit prov, hihi. 
Idag firar mamma och pappa 22 år så jag ska laga mat till dom, kycklinen jag gjorde i måndags, så mkt gilla dom den haha. Sen blir det tårta! :)
Skulle egentligen på bio ikväll igen men blev inte så för att det kom lite saker emellan :/

Nu ska jag sätta på mig mjukiskläderna sen blir det lite zumba och/eller just dance på wii! Eller kanske lite crosstrainer??? Har ju börjar mitt nyttigare liv, dricker (typ) aldrig läsk längre! Bara massa jävla vatten! Fan lättare än jag trodde, e man sugen på cola e det bar ta ett glas vatten eller mjölk så försvinner suget :) Bara druckit nått glas julmust senaste tiden, senaste i tisdags när de va lussefika :) Förut vare typ minst en liter cola om dagen, typ 3liter en hemmakväll hahahaha, fetto.

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Du har redan försökt registrera, skicka en ny mail så skall det fungera! =)

2011-12-15 @ 19:32:43
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0