sorry för dålig update

Va till några vänner i familjen o firade lite tidig jul eller vad man ska säga :) åt god mat och körde paket leken! Visar vad jag vann ''imorgon'' (idag då men efter att jag sovit nåra timmar). Fick även säsong tre av o.c. av mamma o pappa idag :D är ju på näst sista dvd'n av säsong två nu så ;)



Hittade asbra träningspass på youtube(haha) för mage, ben, rumpa o bröst/armar :) så precis kört 4st 8min pass! Ska fan satsa hårt nu o försöka köra varje dag :) Annars varannan dag, blanda med lite crosstrainer o dans också! Ska typ börja gå på zumba pass varje måndag tror jag ;) Ska gå ett testpass o om de e kul fortsätter jag! Annars har man ju alltid wii o köra till.

Fan klockan e tre och e aspigg :( typ tappat behovet av sömn helt, sover bara 4/5 timmar per natt fan... hehe :) Men då hinner man ju leva mer, eller?? Nä e nog inte så värst nyttigt :/

Nu blire iaf mer O.C. i sängen tills jag däckar! Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0