Lördagskväll

Är hemma nu :) eller aa kom hem halv tolv.
Va ju på festen men hade typ ingen dricka o folk börja spåra mot slutet :/ Så Kalle och Linda kom o hämta mig så snacka lite med dom innan dom lämna mig på station så jag kunde ta bussen hem :)
Har käkat macka ocg druckit en chailatte precis :) Mumsi

Har sån jävla träningsvärk btw, körde ju mitt pass inatt och sen nu igen på morgonen + ca 20 min på crosstrainern. Min kropp som e van att sitta och äta chips har ju tagit lite stryk hahaha... Är väl bästa att låta den vila nån dag nu kanske, händer ju inget iaf om man tränar med träningsvärk :( Men är så jävla träningssugen :o Vet inte vad som hänt haha. Kanske kan köra lite crosstrainer iaf med träningsvärk ?? :) Får se vad jag känner imorgon, är väl mkt värre då, usch. Men nu vet man ju att man jobbat bra iaf ;)

Nä nu ska jag göra mig redo för sängen :) sen blire (tro det eller ej) O.C.!!! shit omg!! Närå men så jävla bra Seth e så fin o gullig medans Ryan e ett riktigt jävla rövhål, bara knullar runt o byter tjej i varje avsnitt känns det som, blä. Sex verkar va så jävla hederligt för dom andra i programmet medans Ryan kör på för fullt med sina brudar? Fattar inteeee. Han blir kär i tjej efter tjej, samtidigt som han e kär i Marissa... Tycker synd om henne som försöker trösta sig med andra killar och tjejer, haha. Psykooooooo. Bästa serien iaf, puss gonatt ;)

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Sådär : D

2011-12-18 @ 12:36:18
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0